måndag 30 december 2013

~★~

Idag stod efterlängtad egentid med min lilla ängel på agendan.
Herregud vilken fantastisk tjej det är <3
Åkte in till stan, gick lite på affärer innan vi begav oss till bion för att se nya Sune-filmen.
Efter det blev det fika och några fler affärer innan det var dags att åka hem.
Men när jag lämnat av henne så slog det mig vad jag inte vill lämna mina små hjärtan igen! Usch och fy vad jobbigt det känns!
Speciellt som jag inte har en aning om när jag kommer se dom igen...

Börjar känna mig stressad, är fortfarande så mycket jag skulle vilja hinna med och så få dagar kvar. Att jag dessutom är tröttare än tröttast gör inte saken bättre. Hur ska jag lyckas med det här? Tanken var ju att jag skulle hinna vila ut under semestern men så har det inte riktigt blivit. Även om jag laddat batterierna en del bara av att vara hemma och träffa så många av dom jag tycker om.
Men nu återstår en enda liten dag på 2013. Undrar vad den kan tänkas bjuda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar