fredag 6 december 2013

~★~

Sickna dagar!
Igår på eftermiddagsrasten tog jag tillfället i akt att springa iväg på Body Shops klubbdagar och snacka om att jag var nöjd när jag gick därifrån!
Fick dessutom ett gott skratt på vägen dit. Mötte två killar på stan som tittar på mig och säger "holy shit". Om det var positivt eller negativt vet jag inte men jag väljer att se det positivt haha ;)
Skulle i alla fall egentligen bara köpa en dagkräm men så tänkte jag att när jag ändå är där kan jag lika gärna köpa en rengöring också. Sagt och gjort så plockar jag på mig en sån också och går fram till kassan där hon upplyser mig om att det är ta tre betala för två på alla ansiktsprodukter. Perfekt tänkte jag och tog en till dagkräm, går ju alltid åt! Så slår hon in grejerna och upplyser om att om jag handlar för 30 kronor till så får jag ett penselset värt 500. Strålande tänkte jag och köpte ett läppbalm och fick därmed penslarna. När jag sen betalat så får jag en bodyscrub på köpet eftersom jag handlat. Finemang tänkte jag och gick därifrån med en välfylld påse innehållande produkter värda 1230 kronor som jag endast betalat 510 kronor för! :D


Efter jobbet blev det pubkväll och det var fantastiskt trevligt! Massa trevliga kollegor, god mat och dryck, mycket skratt, riktigt skön musik och hela kvällen gick dessutom i 60-talsanda. Riktigt kul var det! Puben fick dock ett abrupt slut när brandlarmet gick och vi var tvungna att utrymma (vilket vi hade missat på grund av den höga musiken, oops) men kvällen slutade inte där! Vi var ett gäng som gick vidare till en bar och fortsatte där men efter ett tag droppade några av och vi var två tappra kvar. Men det stoppade inte oss utan vi fortsatte till ännu en bar. När även den baren stängde insåg vi att det nog var dags att bege sig hemåt men då hade visst tunnelbanan slutat gå...ojdå. Fick bli taxi helt enkelt.

Jukebox!
Blev inte många timmars sömn i natt men trots det tog jag mig upp tidigare (?) än jag brukar och begav mig in på Åhléns julklappsmorgon! Inhandlade den fantastiska hatten jag hittade för ett par veckor sen. Har man rabatt så ska man utnyttja den! Punkt! ;)
Sen var det dags att gå till jobbet där det blev ett par timmars utbildning följt av den traditionella myslunchen ute i galet bra sällskap. Ett par timmars jobb till och sen flexade vi ut tidigt, just because we can!

Ja, som ni hör så har det varit ett par superba dagar och känslan av att börja se en skymt av mitt gamla jag igen efter en extremt jobbig tid är fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar