måndag 16 december 2013

~★~

Ja, den här dagen gick ju i ett flygande fläng!
Hittade faktiskt till min plats utan problem i morse och började dagen med att packa upp.
På eftermiddagen fortsatte utbildningen och började kika lite på hur det kommer
se ut i systemen och så. Rätt kul nu när det börjar bli konkret.
Sen tillbaka och jobba lite. Blev inkallad till chefen, gulp. Vad har jag nu gjort tänkte jag.
Men jag fick höra att trots att jag bara varit där i ett par månader så går det riktigt 
riktigt bra för mig. Och det var ju kul att höra :)
Jobbade över en stund och sen inhandlade jag ännu en julklapp så nu är det bara en halv kvar!

Ikväll tänker jag inte göra mycket. Bara ligga på soffan och glo på tv.
Ska nog plocka fram lite mjölk och pepparkakor också, ibland behöver det faktiskt inte vara mer komplicerat än så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar