onsdag 18 december 2013

~★~

Så har halva veckan passerat och helgen närmar sig med stormsteg!
Har massa saker jag borde och måste ta itu med men orken finns inte riktigt.
Förstår inte varför jag är så sinnessjukt trött? Tar mig en timme att ta mig ur sängen på morgonen och då är jag så trött att jag mår illa, även fast jag sovit minst 7 timmar. På jobbet måste jag med jämna mellanrum gå ett varv runt våningen för att inte somna framför skärmen. Känns inte riktigt okej.
Jaja, även den här dagen gick fort och idag ramlade första ärendet in på det jag nyligen gått utbildning för. Rätt spännande att se hur det ser ut i praktiken och hur vi nu ska hantera det! :)

Blev ändå en kort dag på jobbet och jag stämplade ut vid 15. The never ending story med duschen fortsatte nämligen med ett besök från leverantören. Visade sig vara en mycket trevlig man och som det lät så kommer dom att byta ut den. Tack och bock sa jag.
Nu är det bara att vänta och se när det blir av. Under januari som det lät.

Var en så himla söt liten kille på tunnelbanan, satt i vagnen och vinkade och log mot mig. Åh, vad jag längtar efter mina sötnosar! <3

Känns som om den här julledigheten är extremt välbehövlig med tanke på hur trött jag är. Tänk att slippa ställa klockan och bara få sova på morgonen. Kanske hinna komma ikapp mig själv och ha tid att träffa mina underbara vänner och familj som jag inte sett på så länge. Helt enkelt ladda batterierna lite :)

Ett par kompisar pratade idag om gamla kollegor dom haft som kommit norrifrån och som helt plötsligt flyttat hem, en del för att dom fått barn och en del för att dom saknat familjen. Började fundera om jag nån gång kommer känna likadant? Omöjligt är det ju inte men samtidigt känns det i så fall som att det kommer att dröja.
Tror jag skulle bli på tok för rastlös om jag flyttade upp igen inom den närmsta tiden.

Tog och öppnade julklappen jag fick av jobbet nu när jag kom hem och det här är vad som dolde sig under papperet!
Var lite tveksam först eftersom den inte riktigt är min stil men den växer sig lite på mig.

Staaaad iii ljuuuus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar