tisdag 3 december 2013

~★~

Ikväll har jag faktiskt tagit och julpyntat!
Eftersom jag inte har minsta lilla tendens till julkänslor så tänkte jag
att jag pyntar och ser om det kan locka fram lite christmas spirit!
Blev inte riktigt lika mycket som jag brukar men så bor jag ju också lite
mindre nu så får inte riktigt plats med allt.


Fick en chokladkalender på jobbet för ett tag sen så den har jag också huggit in på ;)
Så nu ska det väl för sjutton börja kännas lite juligt!

På vägen hem idag såg jag en dam som jag kände att jag bara ville adoptera som en
extra mor- eller farförälder! Hon såg så himla söt och snäll ut! Tror jag saknar min 
familj lite för mycket just nu...

Nej, nu ska jag ta och tända första adventsljuset!
Hoppas ni har en fin kväll!
Puss på er!

1 kommentar:

  1. Så himla mysigt det ser ut! Hoppas du får lite julkänslor nu :)

    SvaraRadera