söndag 15 december 2013

~★~

Så var det då tredje advent och drygt en vecka kvar till julafton.
Jag har nog inte riktigt förstått det än. Men den här veckan ska jag verkligen försöka locka fram lite julkänslor, by any means necessary.

Efter en skön sovmorgon och sen frukost framför Sons of Anarchy åkte jag in och tränade. Inte en kotte var det där men det passade mig rätt bra.
Passade sen på att fixa ännu en julklapp så nu är det inte mycket kvar, skönt!

Satt mittemot världens sötaste lilla kille på tuben hem (om man bortser från mina små hjärtan). Så himla söt och innan han skulle kliva av stod han och höll i sig i mitt ben och gav mig det största leendet, sötnöt :)

Nu ska jag snart ta och fixa lunch inför veckan, portergryta står på menyn.
Blir nog fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar