söndag 22 december 2013

~★~

Här var det tyst!
Fredagen började med ett besök på Elles frukostshopping. Mycket bra start på dagen enligt mig :)
Jobbade en halvtimme, sen blev det poker en halvtimme, jobba en timme, sen lunch.
Jobba lite, mera poker, jobba lite till och sen afterwork. Ja, en riktigt bra dag helt enkelt.
Sa redan innan vi gick att jag kommer att ta ett glas vin och sen åka hem tidigt eftersom jag hade saker att göra. Yeah, right, blev en alldeles för sen kväll men det var sjukt trevligt så det var det värt! :)

Så igår, efter fem månader, var det äntligen dags att träffa familjen igen!
Som jag har längtat.
Det blev en lång men härlig dag, vilket resulterade i en välförtjänt sovmorgon idag.
Och eftersom jag nu är ledig i nästan två veckor så kommer det att bli mer av den varan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar