söndag 29 december 2013

~★~

Herregud vad dagarna går! Hinner inte riktigt med.
Sen jag kom hem har dagarna verkligen bara rusat iväg och jag hinner inte riktigt med allt jag skulle vilja, även om jag har bockat av mycket på listan.

I fredags mötte jag upp med Malin, Linn och Emilie för en mysmiddag på stan. Så himla kul att ses igen :)
Blev middag, vin och en alldeles för stor efterrätt.
Efter det mötte jag upp ett par killkompisar och gick ut och tog några drinkar. Måste ju utnyttja tiden till max! Det blev dock en lugn kväll så tog mig upp i hyfsad tid igår och åkte hem till pappa. Blev middag där innan vi åkte på en "hälsa på-runda". Ännu en riktigt trevlig kväll :)

Idag ska jag i ärlighetens namn erkänna att jag inte har gjort många knop och det har varit sååå skönt! Bara ligga framför tv:n och fika!
Ikväll tänkte vi att vi skulle mysa till det med ost och vin, mums!


 Har även passat på att mysa med Sambon :)
Lite juligt trots bristen på snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar