fredag 7 februari 2014

~★~

Jag blir så trött på mig själv ibland.
Här har jag gått och letat mitt lånekort till biblioteket..läääänge.
Så tänkte jag nu att jag tar och letar en runda till, och hittar det! 
På ett av dom ställen där jag letat minst fem gånger! Suck...
Men men, nu är det återfunnet och i och med det blir det en tripp till biblioteket till veckan!

Har också insett att när jag snöar in på nått så snöar jag verkligen in! 
I lördags köpte jag yoghurt och flingor och idag tog flingpaketet slut!
Såna brukar ju räcka en evighet i vanliga fall, åtminstone hemma hos mig..
Får se vad nästa grej blir :)

Ikväll har jag en riktig hemmakväll.
En av dom få fredagar jag faktiskt varit hemma det här året så det är rätt skönt.
Relax and rewind.
Skulle väl egentligen passat på att göra min mindfulness men risken finns att fröken somnar då ;)

Förstår förresten inte hur jag kan få till sånt kaos här hemma under veckorna.
Brukar försöka städa upp under helgerna men lyckas aldrig hålla det under veckorna.
Måste få till lite bättre förvaring så att allt inte hamnar framme.
Blir så stressad av att ha grejer överallt och varje gång det är städat och fint infinner sig lugnet.
Får försöka ta tag i den biten snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar