måndag 10 februari 2014

~★~

Gick inte den här dagen väldigt fort?
Känns som om jag nyss åt frukost och nu är det redan kväll.
Har fått mycket gjort idag men jag tror minsann jag behöver jobba på mitt tålamod.
Ringde en myndighet ett par gånger idag och telefonköer får mig verkligen att muttra både det ena och det andra! Så till vida att ett par kollegor reagerade ;)

Lyckades dessutom glömma träningskläderna på jobbet. Så typiskt när det är ett pass jag hade velat gå på i morgon innan jobbet! Oh well, det får väl vara då!
Har i alla fall bokat en tid med PT nu, det känns nervöst men bra!
Jobbigt att inse hur dålig form man är i men å andra sidan kan det bara bli bättre!
Känner mig riktigt peppad på det här! :)
Tror det kommer göra mycket både mentalt och fysiskt..

Nej, dags att läsa lite innan det är läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar