onsdag 19 februari 2014

~★~

Vad lång den här veckan har känts.
Har känts som om det varit torsdag hela dagen men nej, två hela dagar kvar till helg.
Fick dock nya ansvarsområden på jobbet idag så det känns riktigt kul :)

Idag var det dessutom dags att kolla hur det stod till med mina ögon.
Och det är förmodligen inte så illa som jag trodde. Har fullgod syn med vissa tendenser
på synfel men hon trodde att det kunde bero på att musklerna i ögonen inte slappnar av och det blir en överansträngning som gör att jag ser sämre.
Låter rätt logiskt i och med att hela jag har svårt att slappna av och att jag ser sämre när jag jobbat mycket och så. Fick rekommendationen att skaffa terminalglasögon då det kan hjälpa musklerna att slappna av. Så det är bara att testa och hoppas på det bästa!

Håller på och tvättar det sista nu och sen ska jag bara vara. Är så trött.
Om en vecka har jag äntligen fått fixa håret också, som jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar