måndag 3 februari 2014

~★~

Här var det tyst och dött!
Men jag har en förklaring. Har legat däckad i huvudvärken från helvetet både igår och idag.
men envis som jag är försökte jag göra mig i ordning för jobbet i två och en halv timme i morse. När jag för fjärde gången under tiden jag försökte få på mig mascara var tvungen att gå och lägga mig insåg jag att det inte var nån mening. Jag var helt enkelt tvungen att sjukskriva mig. Nånting jag verkligen hatar att göra!

Men efter att ha sovit större delen av dagen och en promenad på det så släppte det tack och lov.
Nu har jag hämtat upp en efterlängtad vän och har en myskväll hemma! 
Inte setts sen i maj så vi har en del att ta igen ;)

Känner att jag fick lite mer energi av att vara hemma och vila idag. Var nog faktiskt bra att jag svalde min envishet och lyssnade på kroppen för en gångs skull.
Träningsvärken härjar i kroppen också, riktigt skönt!
Sak nog ta tag i att skriva in mig på gymmet nu i veckan också, om jag får fingrarna ur vill säga!

Oh well, nu ska jag vara social här!
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar