söndag 23 februari 2014

~★~

Lång dag.
Jobbade fram till 15, hem, käkade lite, iväg och tränade och sen hem igen.
Varit en allmänt lugn kväll i soffan bara.
Nu ramlar dock det ena sms:et efter det andra in om att jag ska komma och dricka whisky hos en kompis. Skulle betala taxi och allt haha :)
Men jag tror nog det får bli sovdags för mig istället, trist nog.

Igår hade vi dock en liten aw så helt tråkig har jag inte varit i helgen :)

En bild från igår, suddig men ändå :)

Nästa vecka bjuder på efter jobbet-aktiviteter i stort sett varje dag så får se till att vara lite pigg!
Har verkligen nedräkning tills på onsdag nu när jag ska fixa den här rishögen jag går runt med på huvudet! Kommer bli så fantastiskt skönt att få nån ordning på den!
Men nu är det dags!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar