tisdag 18 februari 2014

~★~

Planen var att jag skulle träna innan jag åkte på jobbet i morse.
Glatt ställde jag klockan på 05.30 igår kväll och buttert tryckte jag på snooze i morse!
Jaja, så kan det gå..
Är så förbenat trött så tar mig bara inte upp på morgonen!
Har beställt lite vitaminer och mineraler nu som jag hoppas kommer hjälpa.
Tog mig i alla fall iväg och tränade efter jobbet.
Rätt skönt att ha första passet avklarat, nu är det bara att fortsätta!
Bokade dessutom in en kostrådgivning med mätning av fettprocent och liknande.
Allt för att motivera mig själv och få så bra resultat som möjligt!

I morgon är det onsdag och det innebär att vi är halvvägs igenom den här veckan också.
På schemat står ett besök på Memira för att se hur det står till med synen.
Ska bli spännande och nervöst att se vad dom säger.
Och i morgon är det bara en vecka kvar tills jag ska till frisören, wohooooo!!
Som jag har nedräkning nu!
Sätter upp och lockar håret på diverse sätt nu för att dölja det värsta :P

Frös som en lite lurk för ett tag sen så drog på mig värmefilten, nu försöker jag motstå lusten att
sjunka längre ner i soffan och "vila ögonen" en stund ;)
Men nej, ska försöka hålla mig vaken en liten stund till!

1 kommentar: