söndag 23 februari 2014

~★~

Precis varit och tränat och är så jäkla nöjd!
Bästa passet hittills!! 
Så kan det gärna få fortsätta, taggad till tänderna :)
Hämtade ut mitt paket från gymgrossisten idag så nu ska jag börja med dom grejerna också :)

Förvånas återigen hur det kan bli sån katastrof här hemma varje vecka. 
Ser hemskt ut! Nog för att jag kan vara en smula pedantisk så vad som är katastrof för mig kanske inte är det för nån annan men jag förstår inte varför jag inte håller ordning hela tiden istället. Mår ju så mycket bättre då! Skärpning på det Anneli!
Så resten av dagen får spenderas till att få någon ordning hemma och fixa lunch inför veckan.
Baconlindad kycklingfilé med rostade rotsaker och basilikayoghurt står på menyn.
Kommer sitta fint :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar