onsdag 12 februari 2014

~★~

Trött, tröttare, tröttast. Igen.
Men fick ändå en bra start på dagen när jag på väg till tunnelbanan fick 
höra att jag var en vänlig själ :)
Har även fått höra på jobbet att jag är så glad och verkligen strålar! Haha, okej, man tackar :)

Tog och bokade tid för en ögonkoll idag också, så får vi se vad det leder till. 
Är redan nervös...

Blev en lång dag på jobbet, kom inte hem förrän efter 18.
Men nästa vecka kommer det bli flera kortare dagar så jag får hänga i!

Men! Vet ni vad jag gör nu?
JAG kollar på hockey!
Ni kan plocka upp hakorna från golvet nu ;)
Än så länge ser det ju ut att gå rätt bra också. Men nästa gång tror jag att jag måste kolla tillsammans med nån eller åtminstone ha nån på standby för att svara på mina frågor om regler och vad som egentligen händer :P

Trött tjej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar