lördag 1 februari 2014

~★~

Blev en aw igår efter jobbet.
Jag och två av killarna på jobbet gick ut och skulle ta en öl, vilket blev till flera.
Fick sen sällskap av ett par stycken till så det var trevligt.
Jag begav mig dock hemåt vid 01 men de andra fortsatte ett tag till.

Idag har varit en allmänt seg dag.
Tagit mig från sängen till soffan ungefär.
Och nej, jag är inte bakis, blev trots allt bara en knapp öl och en och en halv cider för min del.
Planen är att stanna i soffan resten av kvällen också!

Borde dock städa lite i och med att jag får besök på måndag meeen det lär inte ta så lång stund.
Börjar luta åt att jag jobbar en stund imorrn. Tänkte ändå åka in och träna så då kan jag ju lika gärna jobba lite på samma gång.
Jaja, det får tiden utvisa.

Måste nästan berätta vad jag drömde i natt också. Drömde att jag hade bokat en PT-tid och jag bodde då i min gamla lägenhet. Så jag tog och promenerade iväg till byn där jag växte upp (kan tillägga att det är 2,5-3 mil) där jag skulle möta upp min PT på pastorsexpeditionen (?!) . Och vem var PT:n om inte min nuvarande chef!
Märkligt, mycket märkligt.

Mitt livs andra öl, och nej, det ÄR inte gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar