tisdag 4 februari 2014

~★~

Hur kul är det inte att komma tillbaka till jobbet när alla blir glada och se en och man 
dessutom får höra att det hade varit kaos i vår lilla lunchgrupp igår när inte jag var där.
Dom hade splittrats för vinden haha!
Dagen har gått rasande snabbt och då det inte riktigt blev som planerat efter jobbet så "råååkade" jag gå förbi Sephora på vägen hem ;)
Fick med mig en eyeliner, en mascara och ett nagellack hem :)
Men det var faktiskt saker jag ändå tänkt köpa och så var det rabatt!
Att det ändå blev dyrare än om jag köpt produkterna från de märken jag brukar köpa till helpris väljer jag för tillfället att blunda för!
Men känns sååååå skönt att ha en eyeliner igen! Målade på direkt jag kom hem och nu känner jag mig som mig själv igen. Har saknat mina vingar! :)

Dags för mig att krypa ner i sängen nu tror jag minsann.
Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar