måndag 17 februari 2014

~★~

Så var då första träningspasset avklarat!
I och för sig pratade vi en del och gick bara igenom övningar idag så lär ju bli hårdare när jag kör
passet från start till slut utan vila men det känns kul :)
Har nu lagt en beställning till gymgrossisten och bokat in mig på ett pass tills på torsdag.
Tänkte också jag skulle ta mig upp och träna innan jobbet imorrn.
Lika bra att köra igång på en gång!
Ska träffa PT:n om en månad och då är det ju bäst att jag kan visa några resultat ;)

Känns ju faktiskt bra mycket skönare att slå sig ner i soffan när man har gjort nått vettigt innan! :)
Har jag tur så kanske det här kan få mig att bli lite piggare också!

Idag har vi gått omkring och nästan haft lite vårkänslor. 
Vad underbart det är när solen tittar fram!
Nog för att det fortfarande blåser lite väl kallt men det är ju trots allt bara februari.

Dags för mig att koka en kopp te och dra på mig filten!
Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar