tisdag 25 februari 2014

~★~

Pust och stön!
Har nyss kommit hem från gymmet.
Grym träningsvärk från igår men hade bestämt mig för att köra idag så då gjorde jag det.
Igår tränade jag först lite på egen hand och sen gick jag på ett core-pass.
Hej å hå! Tungt som sjutton!
Instruktören sa att dom hade protesterat mot det här nya programmet och tyckt att det var för hårt men envis som jag är körde jag på i alla fall!
Hade mascara upp till ögonbrynen innan jag var klar men vem bryr sig!

Eftersom jag har frisörtid imorrn så passar jag på att ta det som vilodag.
Ska bli så himla skönt att åka dit, skämma bort sig själv, ha nån som håller på med håret nån timme, få det fint och fräscht igen! Längtar!

Men nu bli det slöande i soffan innan det är dags att sussa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar