söndag 16 februari 2014

~★~

Så har helgen kommit och gått.
En liten lugn afterwork slutade med att jag inte kom i säng förrän 05 och mer behöver vi väl inte säga om det? ;)
I lördags blev det av förklarliga skäl en väldigt lugn dag. Bortsett från att gå och käka pizza så var jag bara hemma, låg på soffan och småslumrade.
Idag däremot har jag handlat och lagat lunch för hela veckan, en boeuf bourguignon som blev helt fantastisk! Har dessutom tagit itu med klädkammaren och även om jag inte är helt nöjd än så blev det i alla fall 10 gånger bättre än innan!
När jag ändå var igång så tog jag mig en sväng med dammsugaren också :)

Nu ska jag sjunka ner i soffan och spara på energin. Har en känsla av att jag kommer behöva den imorrn. Kommer då ha mitt första pass med PT. Räknar med att det kommer bli hårt! 
Är lite nervös men kommer bli riktigt kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar