tisdag 28 maj 2013

Traditionen fortsätter..

Tvätten tvättad, lägenheten dammad och skurad, disken diskad, sängen renbäddad osv osv.
Jaa, traditionen fortsätter, aldrig har man väl sån lust att städa och göra fint hemma som när det är tentavecka!
Har läst och läst idag, inte skrivit så mycket men förhoppningsvis kommer det gå lättare även att skriva nu när jag har fått liiiite koll i alla fall.
Fick för mig förut idag att det var torsdag och att jag låg jättelångt efter schemat, vilken lättnad när jag insåg att det faktiskt bara var tisdag! Ska försöka ta mig upp ännu tidigare i morgon och sätta igång. Vore så himmelskt skönt om jag kom till den punkten att jag känner att det faktiskt kan gå vägen.
Har en himla förmåga att tappa tron på mig själv och det går ju inte direkt lättare då...
Tur jag har de som peppar mig :)

Ska läsa lite till tänkte jag med sen tänker jag unna mig att titta på lite serier innan det är dags att sova :)

Trött tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar