torsdag 16 maj 2013

En sån dag

Började dagen med seminarium, kändes otroligt tungt att ta sig ur sängen i morse men what to do?
Efter det åkte jag hem och pluggade nån timme innan jag mötte upp en kompis i stan.
Tanken var att vi skulle gå och ta en fika men istället körde vi en snabbmiddag och en långpromenad.
Himla skönt! Gick bland annat förbi Kungsträdgården men tyvärr hade sakuran blommat ut redan, blev lite ledsen i ögat, hade gärna velat se det!

Efter mycket promenerande slog vi oss ner på en uteservering och tog en öl/cider. Så himla mysigt!
Vädret har verkligen varit helt fantastiskt och jag känner hur jag bara fylls av energi både av solen och sen bara av att göra såna här små saker!

Nu är jag hemma igen och ska göra ett sista ryck med plugget för idag, måste packa också då jag åker rätt tidigt i morgon. Ser verkligen fram emot den här helgen! Kommer att bli awesome :)

Ett soligt Stockholm på väg till skolan i morse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar