söndag 12 maj 2013

Söndag

Söndagar är ju som bekant inte min favoritdag.
Men den här veckan har det varit annorlunda. Efter att ha haft ett riktigt jobbigt slut på veckan så har jag haft en riktigt bra helg.
Jag känner mig hyfsat förberedd inför morgondagen, har planerat att unna mig en ledig eftermiddag i mitten av veckan och sen åker jag på minisemester nästa helg!

Dock har det blivit alldeles för mycket "unnande" i helgen...ost, vin, kladdkaka, chokladbollar....ja ni hör ju. Men i morrn är det måndag vilket innebär en ny vecka och nya möjligheter!
Ska försöka vara lite nyttig i veckan då jag har en känsla av att det kommer att bli en del "unnande" nästa helg också ;)

Om en liten stund kommer Sofia, ska försöka skriva en liten uppgift till innan dess så vi bara kan chilla lite sen :)

Ska bli skönt när skolan är över så man kan skriva om nånting annat ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar