fredag 31 maj 2013

Fabulous friday!

En sån underbar dag!

Haha, känner att jag flaxar väldigt mellan sinnestämningar men det går väldigt mycket upp och ner just nu.
Men idag har det varit bara upp!

Sovmorgon, en lång frukost i sällskap av Bruno Mars, Raphael och Journey, en promenad in till centrum, stekande sol, flera fynd, vissa roliga och andra väldigt roliga, promenerade hem, köpte med mig vin, ost och druvor, en skön dusch, lockade håret just for fun, mera musik och nu sitter jag här och mår fabulous!

Kunde inte låta bli att tänka idag när jag gick hem, vilken fantastisk stad det är jag bor i!
Uteserveringar överallt, parker, shopping, kultur, liv och rörelse överallt!
Vet inte hur jag känner om ett par månader men för nu så trivs jag så fantastiskt bra här!

För övrigt tror jag att jag ska börja anamma Barneys' tankesätt:

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar