torsdag 9 maj 2013

Vänner

Finns det nånting bättre?
Ibland kommer det över mig över hur lyckligt lottad jag är som har så många fantastiska människor i mitt liv. Vänner som jag inte skulle vilja mista för allt i världen. Vänner som accepterar mig och tycker om mig för den jag är. Vänner som jag har omåttligt roligt med och framför allt vänner jag vet att jag kan lita på. De här människorna betyder så otroligt mycket för mig. De finns där när jag är glad men även när jag behöver en tröstande kram. De märker när nånting inte riktigt är som det ska utan att jag behöver säga nånting. Det är så oerhört värdefullt!

Ibland pratar man nästan i munnen på varann för att man har så mycket att säga medan man andra gånger inte behöver säga ett enda litet ord.

Vet inte riktigt var jag skulle vara utan de här människorna.
Jag har alltid sagt att jag hellre har några få nära vänner än många ytliga vänner men trodde inte att jag skulle ha den turen att ha så många nära vänner.

Vissa har funnits där längre tid än andra, gått igenom saker med mig, både roliga och jobbiga, andra har funnits med en kortare tid men ändå visat att de finns där.


<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar