måndag 27 maj 2013

Sista!

Så har jag nu haft mitt sista seminarium på SU!
Nu är det "bara" två tentor kvar innan jag förhoppningsvis är klar!!

Sitter och kämpar med den ena nu men känner att det kommer att bli en tung vecka det här..
Så mycket litteratur att gå igenom, även fast jag har försökt läsa det mesta genom kursens gång har jag en hel del kvar plus att det är svårt att hålla isär vem som skrev vad och vem som tyckte vad.
Men! Jag har en vecka på mig så jag borde kunna ro det här i hamn på ett eller annat vis tycker jag.

Helt galet vad fort de här veckorna har gått egentligen. Tyckte det var bara ett par veckor sen jag tog mitt pick och pack och flyttade hit men nu har det snart gått två månader! Mycket har hänt under den här tiden. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men i slutändan blir det nog bra.
Bara skolan är avklarad och fokus kan läggas på annat kommer jag känna mig mycket lättare i sinnet.

Men men, nu är min mikropaus slut och jag ska bege mig in i böckerna igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar