tisdag 21 maj 2013

Ajajaj

What happened?

Återigen en dag med huvudvärk...jag som aldrig har det annars!
Har varken tid eller ork med det här.
Är inne på de förhoppningsvis två sista hektiska veckorna nu innan jag äntligen kan pusta ut lite. Slippa ha dåligt samvete om jag gör nått som inte har med skola eller jobb att göra.
Ska bli så otroligt skönt!

Händer grejer på andra fronter också som gör att jag har huvudet fullt just nu (mer än vanligt). Och för en tjej som har sån beslutsångest som jag har är det inte lätt för tillfället ;)
Men förhoppningsvis kanske jag får någon klarhet i det i morgon.

Tänkte försöka ta mig upp tidigt så jag hinner få en massa gjort. Är en sån tillfredsställelse på kvällen om man har fått pricka av en hel del måsten under dagen!

Men nu tänker jag unna mig ett par avsnitt av How I met your mother innan det är dags att sova :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar