söndag 5 maj 2013

Helgen som gick


Så var jag då tillbaka i Stockholm igen.
Har varit ett par hektiska dagar hemma då jag har velat hinna med att träffa så många som möjligt.
Tyvärr var mamma sjuk hela vistelsen men vi sågs ju i alla fall.

I fredags träffade jag först Jennie och vi tog en shoppingrunda. Var dock duktig och handlade faktiskt ingenting ;)
På kvällen åkte jag in och käkade middag med Jimmy. Sushi, vin, Swedish house mafia och så lite Mario Cart på det ;)



Avslutade kvällen med att dricka drinkar med Malin, så himla roligt! Kände dagen efter att jag tyckte lite synd om henne ändå, jag pratade nog konstant men var så roligt att ses igen :)

Fina Malin!

I lördags var det dags för Jonas 30-årsfest. Åkte ner redan vid lunchtid för att hjälpa till lite och mysa med ungarna. När sen dom andra kom blev det grillning, massa prat, smörgåstårta och mera prat och skratt. Allt som allt en riktigt bra kväll även fast det kändes som om jag skulle spricka av all mat!

 Lånade Linnéas hatt och partypeppade med ;)

Ju senare det blev desto svårare fick syrran att träffa glasen ;)

Men nu är det dags att återvända till vardagen igen!

2 kommentarer:

  1. Verkar som du hade en riktigt härlig helg! Kul :D

    SvaraRadera
  2. Jaa, det var riktigt roligt, men lite skönt att komma hem igen också!
    Och nu är det ännu närmare tills jag kommer ner! <3

    SvaraRadera