fredag 31 maj 2013

Toooorsdag

Fy bubblan vilken skön eftermiddag och kväll jag har haft!
Blev klar med hemtentan vid 15-16 nångång och sen dess har jag bara lyssnat på musik, druckit lite vin, och legat i soffan och filosoferat. Så sjukt skönt!

I morgon ska jag börja plugga till salstentan men funderar på om jag ska ta mig en promenask in till stan en sväng också, har inte varit utanför dörren på flera dagar så det skulle vara skönt att få lite luft. Fint väder ser det ut att ska bli också :)



Såna här bilder har också hjälpt mig att ladda om batterierna lite!
De som känner mig vet hur mycket jag älskar citat och kloka ord, kan förlora mig själv i timmar och bara läsa och läsa (vilket jag för övrigt gjorde idag) :)

Men nu ska jag försöka sova och hoppas på att slippa mardrömmarna som har jagat mig de senaste nätterna


2 kommentarer:

  1. Härligt, bra jobbat! Nu är det inte mycket alls kvar :D En promenask är ju alltid bra ;D

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaa promenasker är fina grejer ;D

    SvaraRadera