lördag 25 maj 2013

Bildkavalkad

Igår åkte jag ut till Aspudden och hälsade på. Vi chillade lite där innan vi begav oss mot Vinterviken där grillning väntade! Himla mysigt och gott!


Så himla fint!


Var fler som ville vara med att grilla ;) 


Såna gentlemän som gav mig den enda gaffeln som fortfarande var hel när det var dags att äta!

När grillningen väl var klar och maten uppäten var klockan lite mer än beräknat så det var bara att hem och hämta biljetterna och springa till tunnelbanan! Var lite osäkra på hur länge förbandet skulle spela men som tur var så drog det hela ut på tiden. Vi kom nämligen inte dit förrän 20 och förbandet började 18.30 men vi hann ju! Ca 20.10 gick Bon Jovi på och spelade sen i drygt två timmar. Tur med vädret hade vi också så det blev en riktigt bra spelning med många klassiker.


"Never give up, you're an army of one" - so true


Efter det gick vi ut en sväng men blev så himla trött så åkte hem rätt tidigt. Vaknade sent idag, åt frukost och somnade sen om igen. Så galet trött!
När jag väl lyckades pallra mig upp gjorde jag Sofia sällskap i Vasaparken och vilket väder!
Solen stekte och det kändes som en riktig sommardag!


På eftermiddagen bestämde vi oss för att åka in till city och käka middag. Sagt och gjort så åkte vi till Gamla stan och gick på Vapiano!


"You can have the universe if I may have Italy" - Giuseppe Verdi 


Mums!

Tanken var att jag skulle ut i kväll också men med tanke på hur trött jag varit idag så bestämde jag mig för att stanna hemma. Så nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och titta på Life Of Pi.

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar