fredag 24 maj 2013

Torsdag

Vilken dag det blev.
På väg till skolan fick jag nån allergisk reaktion som gjorde att jag mådde rätt kasst, ordnade till sig så pass att jag kunde gå på lektionen men kände mig inte helt 100 när jag skulle hålla min presentation, vilket kanske var lika bra ;)
Men nu är allt utom tentorna avklarade och det känns fruktansvärt skönt. Hemtentan får vi på måndag och då blir det fullt fokus!
Jobbade efter det och var sen hemma en hel kvart innan jag begav mig in till city för att möta upp två kompisar. Grönan och Sabaton stod på schemat.
Kände mig egentligen inte så jättepepp på det efter dagen, var rätt trött efter allt men väl där så var jag glad att jag pallrade mig iväg :)

Nu ska jag ta och stoppa i mig lite frukost och sen blir det plugg ett par timmar innan jag ska åka till en kompis för först lite grillning och sen konsert ikväll :)
Känns som om det kommer att bli en bra fredag!

1 kommentar:

  1. Härligt att det blev en bra dag iaf! :D Hoppas ni får det superkul ikväll också!!

    SvaraRadera