söndag 30 juni 2013

Söndag?

Känns inte riktigt som söndag när man har jobbat hela dagen.
Men är grymt nöjd med dagen, en sån där dag när allting bara funkade och rullade på, hade min bästa dag resultatmässigt på länge och så en delikat lunch på det. Fabulous!

Kan inte fatta att juni redan är slut! Vart tog den här månaden vägen?!
Tycker det är dags att sakta ner tiden lite, jag hinner inte med!

För övrigt har jag suttit här och fantiserat om all mat jag ska laga och allt jag ska baka när jag får ett riktigt kök igen. Kommer förmodligen att rulla fram efter bara någon månad på grund av allt gott jag ska göra ;)

Hade tänkt att jag skulle titta på en film i kväll men jag förmodar att det blir som alla andra kvällar jag har tänkt det....jag lyckas inte bestämma mig för vilken jag ska se så då blir det ingenting av alltihop.
Fast nu slog det mig...lite Ryan Gosling vore ju inte helt fel ikväll känner jag :D


 I approve ;)

1 kommentar: