måndag 24 juni 2013

Back in town

Ojojoj, vad fort tiden gick när jag var hem och hälsade på!
Men jag hann med en del iaf!
Hälsade på lite här och där, fick kvalitetstid med barnen, firade syster som fyllde år och hade en riktigt bra midsommar!
Men nu är jag tillbaka i Stockholm och började idag jobba heltid. Känns rätt skönt att få lite rutin och struktur i livet igen. Och sen så har jag ju faktiskt en veckas ledigt i juli att se fram emot :)

Lite bilder tänkte jag bjuda på!

Lilla mamma :)

Introducerade barnen till att grilla marshmallows, grilla var kul men av nån outgrundlig anledning tyckte dom inte att det var gott?! 

 Min fina lilla tjej hade gjort en present tills jag kom hem <3

Till midsommarlunchen hade Emilie fixat nubbevisor!  


 Midsommarfirande!

Och blommor fick jag! 

Mosters minsta prins har blivit stor kille :)

Tydligen lyckades jag inte fastna själv på bild den här gången, men det kanske var lika bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar