torsdag 6 juni 2013

Jag hjärta solen

Vilken fantastisk dag! Helt otroligt vilket väder vi har!
Efter en välbehövlig sovmorgon och en extra god frukost packade jag ihop och begav mig till Vinterviken. Där låg jag och lapade sol ett antal timmar. Så himla skönt att känna hur solen sakta men säkert fyller på batterierna, har gått på sparlåga alldeles för länge men nu ska det bli andra bullar!
Kändes lite smått surrealistiskt att sitta/ligga där och läsa en bok som inte var kurslitteratur! Har inte hänt på tre år men ack som jag saknat det!
Märks dock att jag inte är van solen...ser lite ut som en kokt kräfta ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från dagen :)





 Nöjd tjej!



Kan inte sluta fascineras över hur många fina ställen det finns häromkring!


Just nu sitter jag och mumsar på det godaste jag vet för tillfället; turkiskt yoghurt med kylda vindruvor! Mums!

Funderar på om jag ska ta mig en liten promenad, vill insupa så mycket av solen som jag bara kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar