lördag 29 juni 2013

Latislördag

Älskar dom morgnar när man kan ligga och dra sig i sängen oförskämt länge utan att behöva ha dåligt samvete. I morse var en sån morgon. Underbart!
Spenderade sen ett antal timmar i soffan och bara latade mig innan jag begav mig iväg på synundersökning. Eftersom jag har haft så ont i huvudet sista tiden, vilket jag aldrig brukar ha, kände jag att det kunde vara bra att kolla synen. Tydligen så är jag lite närsynt och har dessutom ett brytningsfel. Optikern sa dock att det kunde bero på överansträngning och tyckte jag skulle avvakta ett tag och se om det blir bättre så nu håller jag alla tummar jag har att det går över!

Efter det var jag och tittade utanför huset där mitt framtida hem förhoppningsvis kommer vara. Har spanat in en lägenhet som jag så gärna vill ha. Ska på visning nästa vecka och förhoppningsvis visar den sig vara lika bra då som jag tycker att den verkar vara nu!

Ikväll kommer jag inte göra många knop, köpte med mig frukt och smoothie hem som jag ska frossa i, kanske lite film på det. En lugn kväll kommer det att bli i alla fall eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Blev för övrigt lite starstruck idag igen ;)
Verkar vimla av kändisar i mitt lilla hood här, men jag spelar cool även om jag inte kan låta bli att snegla lite ;)



Lördagsgodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar