torsdag 27 juni 2013

20130627

Torsdag, igen?
Tycker alltid att det är torsdag, fast det gör ingenting för det innebär att det är fredag imorrn och sen är det heeeelg! Det faktum att jag ska jobba i helgen ignorerar jag för tillfället ;)

Annars då? Har varit en vecka full av jobb, huvudvärk, tandvärk, lägenhetsvisningar och några saker till som jag inte nämner än så länge :)

Har bokat tid för synundersökning också, tycker att jag har börjat se sämre senaste månaden så det är väl lika bra att kolla upp det innan det blir värre. Förhoppningsvis är det bara en överansträngning efter dom senaste månadernas konstanta stirrande in i skärmar och böcker.

Jobbet rullar på, dom två sista dagarna har jag faktiskt nästan tyckt att det har varit kul igen, känt mig mer inspirerad. Men det har nog sina orsaker :)

Beställde även min tärnklänning till syrrans bröllop idag! Nu är det bara att hoppas att den passar också! Annars får jag gå på stenhård diet nån vecka innan ;)

En liten summering av dom senaste dagarna, lär bli en tidig kväll ikväll, sov bara 3 timmar natten som var så känns som om jag har ett par timmar att ta igen.

Until next time, au revoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar