onsdag 5 juni 2013

A ray of sunshine

Så var då tentadagen här. Vaknade ett antal gånger i natt och vägen till skolan ska vi inte prata om.
Så ofantligt nervös!
Men men, nu är det inte annat att göra än att bara vänta in resultatet.

I och med att jag lämnade salen kom tröttheten som ett brev på posten. Men åkte ändå iväg och köpte nånting som jag sneglat på ett bra tag nu!

Så fin!


Nu är jag i alla fall hemma igen och hör studentflaken åka förbi utanför fönstret, vilket fantastiskt väder de får! När jag hör alla glada rop, hög musik, all glädje kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på när jag själv tog studenten. Vilken dag det var! Kan inte förstå vad fort tiden har gått sedan dess!

Men trots det fina vädret så tänkte jag faktiskt slå igång en film, sen får vi se hur långt jag hinner innan jag somnar ;)

Och förresten hörrni! Kolla vad jag köpte igår ;)


En MANGO!   ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar