måndag 17 juni 2013

En dag full av intryck

Hade inspirationsdag på jobbet idag.
Massa information, mycket jag redan visste men en del nytt också.
Fick även träffa alla som jag kommer jobba med i sommar, många sköna människor så det kommer bli bra det där :)

Efter en lång dag på jobbet var jag bara hem och vände i princip innan jag åkte iväg och kollade på ännu en lägenhet. Börjar bli mästare på lägenhetsvisningar!
Smälte lite för utsikten i den här, den var helt fantastisk!
Skulle nästan kunna skippa att köpa en tv och bara sitta och kolla ut genom fönstret istället ;)

Får fundera lite och känna efter, mäklaren skulle ringa imorgon så får vi se vad som händer.
Har nämligen ännu en visning inplanerad imorgon så ska kolla på den också innan jag bestämmer nånting.

Nu har jag kommit hem, sjunkit ner i soffan och unnar mig en måndagsdrink :)



Trött tjej på väg till jobbet i morse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar