måndag 1 juli 2013

Gaah!

Att en dag kan vända så!
Klev upp onödigt tidigt i morse vilket innebar att jag hade städat hela lägenheten och tagit itu med all disk redan innan jobbet. Väl på jobbet var det massa trevliga som jobbade idag och dessutom relativt lugnt. Kände mig så freakin happy hela dan.
Sen kom jag hem och hade ett samtal som får mig att bli så arg och less så hade jag inte tyckt om mina saker för mycket så hade nånting gått sönder! Usch!

I morgon är jag i alla fall ledig. Tänkte jag skulle spendera dagen på stan, köpa lite presenter till barnen som fyller år, Leon idag faktiskt, stort grattis igen sötnos! Har även några saker jag skulle behöva inhandla till mig själv. Kanske möta upp en kompis för en fika också.

Ska försöka skaka av mig den här irritationen och ha en bra dag i morgon. Men känslan säger mig att det kommer bli svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar