onsdag 19 juni 2013

Lång dag!

Klev upp klockan 5 i morse, packade ihop det sista och fixade lite så det skulle se okej ut när jag kommer hem igen sen begav jag mig till centralen och vidare till Arlanda.

När jag landat gick jag och mamma ett tag på stan innan det var dags för mig att göra ett besök hos tandläkaren. Var dit i höstas och då var det en tand som dom ansåg behövde lagas trots att jag inte alls hade besvär av den, men ända sen den lagningen har jag haft ont i tanden så idag gjorde jag ett återbesök. Visade sig att fyllningen inte lagt sig som den skulle så fick en tid senare på dagen för att göra om den. Så typiskt att det ska bli sånt krångel, har aldrig tidigare lagat en tand och första gången blir det så här. Jaja, nu är det i alla fall gjort så jag hoppas att det blir bra nu.

Lämnade lägenheten i Stockholm klockan 6 i morse och klev innanför dörren hos mamma vid 17.30. Hyfsat trött vid det laget. Sen dess har jag bara slappat i soffan och njutit av lyxen att titta på TV. Ingenting jag har varit bortskämd med sista månaderna :)

Nu ska jag snart krypa i säng som det känns.
Lite SATC hinner jag nog med innan jag sluter mina blå dock ;)

I morgon ska jag träffa mina underbara söta små troll, som jag längtar efter dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar