torsdag 13 juni 2013

Donnerstag

I morse ringde klockan 5.00...omänskligt tidigt om ni frågar mig.
Men men, av nån anledning så tyckte jag att det var en bra idé att ta på mig ett jobbpass
som började 6.45 så det var bara att kravla sig upp. Vad som började trögt blev snabbt bättre, en lugn dag på jobbet och sluta tidigt, då kändes det helt plötsligt värt det :)
Sen att jag åkte hem och sov ett par timmar efter jobbet behöver vi väl inte nämna ;)

Var iväg och kollade på en lägenhet nu ikväll men jag tror inte att det är något för mig. Jättefin var den men fick inte känslan av att "den här vill jag ha" och då känns det bara dumt.
Har skickat ut en del jobbansökningar ikväll också, hoppas på att det är någonting som ger resultat.

Om det är nån som vet om nått boende eller jobb så tar jag tacksamt emot tips! :)

Känns som om lite stabilitet i tillvaron skulle göra sååå mycket nu!

I övrigt så hoppas jag verkligen att vädret bestämmer sig för att bli bättre tills imorrn. Jag och ett par kompisar har lite planerat då så sol skulle uppskattas! :)

Men nu ska jag ta och trycka igång en film innan det är dags att sova igen!

Nighty night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar