lördag 8 juni 2013

Fabulous friday fortsätter!

Japp, hade ännu en fantastisk fredag igår!
Åkte och lämnade tillbaka alla kursböcker igår på biblioteket, så skönt att bli av med dom men som jag slet! Två fulla väskor med böcker, kändes som det vägde ett ton!

SU

Efter att jag lämpat av dom åkte jag in till stan och shoppade lite, herregud vad fort pengarna springer iväg när man väl kommer igång! Men men, köpte nästan bara sånt som jag hade planerat att köpa ;)

Åkte hem en sväng, gjorde mig i ordning och åkte sen och mötte upp med ett par kompisar för grillning! Mums! 


Maten fick även bada lite... ;) 


Tanken var att vi skulle bege oss in till stan efteråt, sätta oss nånstans och kolla på fotbollen men som vanligt så var tidsplaneringen inte den bästa så vi tog beslutet att kolla på fotbollen hemma hos en kompis innan vi åkte in. Men tror ni vi tog oss ut? Njae...
Ytterligare en kompis anslöt, åtskilliga drinkar blev det och kvart i fyra snubblade jag in genom dörren här hemma :)

Idag har jag gjort pinsamt lite, varit så sjukt seg.
Gick nyss och köpte pizza, dagens stora bedrift, tänkte att en barnpizza blir nog mer lagom men efter halva sitter jag nu här och är så mätt så jag tror jag dör!
Tanken var att kanske ta en lugn utgång ikväll men jag känner att soffan lockar mer så här blir jag nog kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar