måndag 8 juli 2013

20130708

Åttonde juli..läskigt!
Nu har halva sommaren gått i stort sett och jag har inte hunnit med alls.
Får lite panik när jag känner hur hösten närmar sig med stormsteg.
I och för sig har jag mycket som händer framöver nu så samtidigt som jag vill att tiden ska gå fort så vill jag sakta ner, lite svårt dock.

Var en riktigt skön dag på jobbet idag. Lagom mycket att göra och bra sällskap fick tiden att gå fort.
Fått lite andra saker undanstökade också så nu sitter jag i soffan med gott samvete :)

Har börjat spana in lite möbler jag ska införskaffa tills jag flyttar.
Trodde aldrig jag skulle längta så mycket efter gardiner, lampor och dammsugare!
Ska bli så otroligt roligt att få ner mina saker och få en hemkänsla igen, obeskrivligt!

Och nu är det faktiskt bara åtta arbetsdagar kvar innan jag har en veckas semester, kommer också bli helt fantastiskt. Och när den veckan är slut är det bara nån vecka kvar tills jag flyttar. Mycket på gång nu and I like it! :)

Började tänka tillbaka på de senaste ett och ett halvt åren och kan inte annat än bli förundrad men otroligt glad. Så otroligt mycket som har hänt, så många underbart fina människor som kommit in i mitt liv. Är så tacksam.



Glad tjej som för tillfället är extremt nöjd med tillvaron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar