torsdag 11 juli 2013

Upp och ner, ner och upp

Som jag trodde så var det bara en tillfällig svacka jag hade igår.
Vände redan igår kväll efter att en viss person talade om för mig att jag var så tråkig igår kväll haha!
Idag har varit en bra dag. Det enda negativa är att det har varit lite kallt men det kan jag stå ut med en dag bara det blir varmare snart igen :)

Nu är det en vecka sen jag skrev kontrakt på MIN lägenhet. Helt galet! Med den här farten så är det snart dags att flytta in! Men inte mig emot ;)
Känner verkligen hur jag har kunnat slappna av på ett annat sätt den här veckan. Vetskapen om att jag faktiskt har någonstans att ta vägen har gjort att klumpen i magen, om än inte försvunnit, blivit mycket mindre.

Och du mamma, du skulle ha sett vilket "ojdå-moment" jag fick när jag gick hem idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar