fredag 12 juli 2013

Lugn fredag

Så var ännu en arbetsvecka över.
Bestämde mig för att ha en lugn hemmakväll ikväll. Känns som om det kan behövas.
Har varit nånting varenda helg sista tiden känns det som och har två helger till planerade.
Började titta igenom gamla bilder och hittade ett par för ganska precis ett år sen, så när som på en dag, känns som om jag har förändrats en del sen dess :)


Det där måste ha varit i stråkettider, och nu är det snart dags igen! Som jag längtar! Träffa alla underbara människor, mysa, festa och bara ha det allmänt bra!
Älskar att det ser ut som om jag satt mig på golvet på den nedre bilden men det har jag faktiskt inte, bara stolen som är lite låg ;)

Förresten, är det nån som vet var man kan köpa barbord och barstolar till ett vettigt pris? Tipsa gärna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar