söndag 28 juli 2013

Slut på torkan

Här var det dött...
Skrev ett inlägg samma dag som jag fick semester men somnade mitt i så det blev aldrig postat, efter det har det varit en massa annat på agendan så har inte hunnit skriva så mycket men nu är jag tillbaka!
Både i skrivandet och i Stockholm.

Fick semester den 18:e och den 19:e åkte jag upp, landade 9.20 och sen var det full fart fram till kvällen. På lördagen gifte sig min syster så även den dagen var det fullt upp. Det var ett fint bröllop och en riktigt rolig fest! Lilla jag höll tal och jag tror inte jag har varit så nervös på flera år men det gick ju bra i alla fall :)

Söndagen tog jag en välförtjänt vilodag, hade egentligen tänkt åka in på stråket men kände inte att jag orkade så jag stannade hemma den dagen istället.

Måndagen blev det stråkande dock. Jag, mamma och syrran åkte in och käkade då.
Även tisdagen då jag och Viktoria började förfestandet i en park och hade lite mys innan vi hamnade på en annan förfest/gårdsfest hos ett gäng kompisar, därefter drog vi ner på stråket. Riktigt bra kväll :)

Onsdagen var jag först och firade min lilla pajsare till systerson som fyllde hela 6 år och på kvällen mötte jag upp lite gamla kollegor och tog ett glas med dom.
På torsdagen träffade jag ett gäng fina tjejer för mysmiddag och fest på stråket, även det en riktigt bra kväll :)

Fredag och lördag var själva festivalen men den hoppade jag i år.

Idag var det så dags att ta mitt pick och pack och åka hem igen. Var skönt att vara hemma ett tag men är faktiskt lite skönt att ha kommit hem igen också. Förvirrande det här med hem på olika ställen ;)


Bildkavalkader gillar ju jag så här kommer ännu en ;)



Jag och systeryster på bröllopet, första gången jag faktiskt sett att vi är lite lik varann

 Mums mums!

 Mys i park!

 Hell yeah!

 Jag och Viktoria!

 Liten kille blir stor :)

 Tog bilen och åkte och tittade lite på utsikten en kväll

Fin kväll med fina tjejer <3

 Åska och regn i massor i lördags, hatar åska! :(

 Tog en sista lunch på stråket idag innan jag åkte hem, strålande sol var det

Hade en mysdag med min fina tjej en dag också <3

Så det var den semestern, imorrn är det tillbaka till verkligheten igen...känns lite tungt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar