söndag 14 juli 2013

20130714

Åhh, vilken lång dag det har varit idag!
Tog sovmorgon idag med, åkte sen till Liljeholmen och uträttade lite ärenden, lyxade till det och köpte med mig lite grillad kyckling hem. Har inte ätit kyckling på flera månader! Inte lätt när man inte har någon ugn...
Väl hemma somnade jag, vaknade och tittade på ett avsnitt Mad Men och somnade igen.
Gick ner i tvättstugan slängde i tvätten, upp och...gissa vad...somnade igen.
Men men, nu är tvätten avklarad, lunch för imorrn klar, TV beställd, provat uppsättning inför lördag och tror jag bestämt mig för hur det blir.
Har kollat ut en del möbler jag vill köpa till lägenheten också.

Vad ska jag göra resten av dagen nu då?
Vet inte om jag känner för att kolla på film hör och häpna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar