tisdag 16 juli 2013

20130716

Herregud vad dagarna går!
Nu är det två ynka dar kvar tills jag får lite välförtjänt semester, och ja, jag tycker faktiskt att jag har förtjänat det!
Känner att flytten närmar sig med stormsteg, Tv och säng är beställt, bord och stolar inhandlat. Sitter och kollar på bilderna och funderar hur jag ska möblera, hur jag ska försöka sätta min prägel på den.
Men som sagt, inte länge kvar nu, efter semestern är det bara ett par veckor tjohoo! :D

Kom nyss från jobbet och borde hoppa i säng nu, ska snart iväg igen känns det som!
Måste bara tillägga att det var länge sen jag var med om en sommar med sånt här väder! Så varmt och skönt, det är ju övervägande fina dagar till skillnad från den enda dag per år man hade sommar hemma. I like!

1 kommentar:

  1. Och här uppe har vi 12 grader... Fyy alltså, Jämtland måste ha det sämsta vädret jämt?! hatart! Oh well. Ska bli så kul att du kommer hem en sväng! :D

    SvaraRadera