lördag 13 juli 2013

Vaaaaaarmt!

Oh lord vad varmt det är idag!
Gjorde mig i ordning, gick till tunnelbanan som stog stilla.
Övervägde att promenera in till stan men hell no i den här värmen!
Får ta en promenad ikväll istället.
Missförstå mig rätt nu, jag älskar verkligen sol och värme men att promenera runt i alldeles för mycket kläder lockade inte speciellt.
Idag önskar jag verkligen att jag redan hade flyttat så jag hade kunnat bosätta mig på min balkong idag!
Tänk er, strålande sol, musik, färsk frukt, lite vin....låter helt fantastiskt i mina öron. Eftersom balkongen är rätt stor kanske jag kan slå upp en barnpool att svalka mig i också ;)

Funderade på om jag skulle placera mig i en park ett par timmar men slog bort den tanken när jag insåg att jag då kommer att se ut som en kokt kräfta nästa helg på bröllopet och det kändes inte som nån hit ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar